Ringt..

Fick tag i prästen igår. Och tyvärr så går det inte att ta bort en gudmor. Däremot så kan man lägga till en.. Och då känns det som OM vi lägger till en, så ersätter man den andra. Och det är good enough for me.. Faktiskt. Vet inte om jag ska skriva henne. Men jag vet att Annika iaf kunde hjälpa med mig med att skriva ut papper och så. Det känns iaf bra. För det kommer bara vara något kort och dataskrivet. Inget mer..

Tycker det är smått sjukt att dem inte kan ta bort en. Men det är kyrkan och deras påhitt som vanligt.. Allt är inte logiskt. Så är det ju bara. Prästen skulle iaf skicka ut papper åt mig som vi skulle fylla i å så. Hon är väldans trevlig. Men som sagt var så är hon väldigt gammal  och traditionell. Hon är den enda i hela församlingen som inte har en mail. Tycker det är lite roligt :D

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: