Sötnosar!

Jag måste ju bara säga att det är ju de mysigaste tjejerna som är här inne å läser! Uppskattar varje månad av lyckoönskningar och tummhållningar, det ska ni veta. Väl därför att jag fortsätter å skriver om ägglossningen här inne, just för att det inte känns så jobbigt. Även om dem senaste månaderna med mens har gjort en dyster. men nu är jag positiv igen... :D

DETALJER:
Denna gång så har vi haft sex i tis, sen tor, igår å idag. Igår fick ja utslag. och igår efter sex så kanske en timme senare så hade ja ont. det höll i sig hela natten och halva dagen. sen la det av. gissar på att det va ägglossningen. asså ja hade ju ont förit i samband med äl. å det är ingen skoj smärta. dvs ja kan ju inte ha sex då. så illa är det.. imorse va det fortfarande två hyfstat starka sträck på äl stickan.. men värken fortsatte. å nu så fort theo la sig så hoppa vi på varandra. hade fortfarande två sträck på stickan (gjorde en ny) men det va betydligt svagare... så så ligger det till.. borde fan hände någe denna gång. måste prickat det jääääkligt bra!

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillen

Låter bra,borde ju fästa sig snart. En fråga äter du folsyra? Det tog ju ett bra tag för mig och johan. Så började jag äta folsyra. Och hade sex varje dag i en månad då gick det. :D Rekommenderar verkligen att du tar folsyra. Kramis

Postat av: emma - mamma till meja

Heja, heja, heja :D Så, nu ska väl spermierna hitta rätt när dom blivit så fint påhejade ;)



Kram

2009-12-27 @ 18:05:28
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Håller mina tummar och tår!

2009-12-29 @ 11:43:57
URL: http://nilma.myshowroom.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: