Tro det eller ej..

Ja det är knappt så att jag tror det. Måste gnugga mig i ögonen några gånger, kanske rent av nypa mig själv. Ska jag ta körkort? Är det verkligen så? Nja vi får väl se. Johan har sagt att vi ska köra ut på en parkering först och främst. Så får jag testa. OM jag skulle vilja köra. Tycker inte om tanken. Jag är mer eller mindre rädd för det. Bara väldans otäckt. Men skönt å prova på. Funkar det inte så gör det ju inte det. Kanske lika bra å testa först innan man skickar in papper å sånt på att man ska övningsköra, gå kurser och betala en del pengar.. Vi får se hur det går. Kommer att skriva om det här iaf..


Mina fina kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Haha du å jag vettu ;)

Postat av: Lillen

Åh vad skoj! Hoppas du lyckas! JAg vill också!!

2009-12-13 @ 23:16:48
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: