Uppsvälld padda..

Gud va härligt. Här sitter man och känner sig som en uppsvälld padda. Eller ska jag säga uppblåst. Känner mej verkligen så. Har ju blivit så mkt skit under julen. Och nu har man ju som fastnat i det. Man känner sig konstant sugen på sött. Vi har en massa knäck kvar och jag dras till skiten. Är sååå dålig på detta. Noll självdiciplin. Tom ansiktet känns uppsvällt. Magen väller över. Usch va deppigt!

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Gumman!!!

Vet precis hur du känner dej, och det är samma lika här... NADA SJÄLVDICIPLIN!!! Urk...

Men efter nyår ska det bli ändring på det hela... HOPPAS jag... Måste få väck MINST 15kg innan sommaren. Ska ju på bröllop då!! Vill man ju va LITE snygg iaf!! ;)



Natti natti stumpan!!



Kramen


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: