Vinst igen!

Vann just en värmenalle. Myyys! Kanon ju! Å lyckliga jag! Efter en skit dag så vad gör inte lite fint. En vinst, en present.

Min motivering: Hej! Jag vill mer än gärna vara med och tävla om den super fina värmenallen.

Va just inne på deras hemsida och det som lockade mig mest var ju det dem hade för just barn. Tycker att mitt barn är värt allt som är bra och dem hade ju mkt där som verkade vara kanon. Som deras babyolja tex. Perfekt nu på vintern då kylan kan göra huden lite narig. Våra barn är ju det dyrbaraste vi har..

Värmenallen Hugo - Hur go som helst
Värmenallen är en hjälp för barn i alla åldrar. En varm och go´ liten vän när ditt barn behöver tröst, har svårt att komma till ro eller som en hjälp för att lindra småkrämpor. Lindrar feber och magknip. Hjälp för barn med kolik och hosta. En nalle som är ett gosedjur för välmående. Innerkudden i nallens mage är fylld med KRAV-odlat svenskt höstvete av högsta kvalité och värms i ungnen eller micron.
• Nallen är sydd i 100% bomull och tvättbar i 40° C.
• Innerkudden är sydd i lin & bomull och är fylld med KRAV-odlat svenskt höstvete av högsta kvalité.
• Nallen är cirka 50 cm från tass till nos.
• Hugo är registrerad som medicinsk-teknisk produkt – CE
• Vetenallen Hugo håller så hög kvalité att han nu säljs på utvalda Apotek i Sverige.

270 kr

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: