blaaaaaaaaäää...

vill uppdatera här inne. har så mkt att skriva av mig med det blir lixom aldrig av. ska försöka att sätta mig någon dag. det är så skönt att ha en hemlig blogg som man kan ventilera allt som man inte vill att alla ska läsa. genom att skriva av sig så känns ju det mesta lite lättare. hjälper iaf för mig..,

mitt största problem just nu är att jag är stressad igen. hade issues med bröstet för nån vecka sen. nu har det iaf inte dykt upp på ett tag. skönt det, hoppas det håller sig borta. så fort johan är hemma pga nån anledning så blir jag direkt sjuk. jag känner igen det här sen tidigare. nämligen inte första gången detta har inträffat. så fort jag slappnar av så blir jag sjuk. antingen i form av migrän eller förkylning. mannen kommentera det igår och när jag tänkte efter så har det varit såhär tidigare å är så nu. har tom haft värk i kroppen igen som kommit å gått. inte som jag hade tidigare, då jag inte kom ur sängen men värk så det räcker. Tänkte att jag skulle ringa Sinica på hela kroppen.. Måste fixa det!

Mina fina kommentarer
Postat av: Annika

Gumman. Du gör rätt som lyssnar på dina känslor iallafall, så du inte blir drabbad igen. Jag är likadan. Jag går inte och snokar trots att det bara skadar mig att se. Förstår inte heller varför. Vi förtjänar väl inte att må dåligt, eller tycker vi att vi borde straffas?

2009-02-06 @ 15:20:31

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: