Hemskt..

usch ja känner mej sååå stor. Va så obekväm i kläderna ja hade på mej igår. Snälla söta sara lånade ju ut sina kläder. Å dem är ju huuur fina som helst. Men ja kände mej stor. Inte pga kläderna utan redan innan. Värmen gjorde så att jag svällde ännu mer. Håret blev inte som det var tänkt. Sminket va ja inte jätte bekväm med heller. Så mörkt målat. Gillar en mer naturlig look. Naglarna jag fixade är i en skrikig färg, vilket är såååå inte jag. Men hey, det går ju bort om ja vill det. Idag känns det ändå bättre.

Men just vikten blir jag nog galen på. Jag går inte ner i vikt. jag står på mina +15 kg fortfarande. Jag undrar vad jag ska behöva göra för att bli av med dem. Kikade just på bilderna från galan å blir lite "är jag verkligen såååå stor" ??? kollar jag mig i spegeln i badrummet så känner ja mig inte så stor. Hatar däremot magen, rumpan å låren. Dem som är värst, men ja orken att "ta tag i det" finns bara inte där. Å nu är magen såå svullen. började igår att ja hade ont. idag har det bara varit dåligt. å så är man matt som fanken. har man nån brist på någe? varför e ja så trött hela tiden? jobbigt är det iaf..

är bara så mkt man vill ska bli som "vanligt" igen. men det verkar som om det kommer att dröja =/

Mina fina kommentarer
Postat av: L

Usch vad jag känner igen mig i det du skriver om. Jag har Nada att sätta på mig i hettan så häromdagen gick jag till Hm i ett försök att i panik hitta något, vad som helst som jag kan amma i och som jag inte svettas ihjäl i. Jag kom ut med tofsar!! asg Jag har loosat 10kg men kom inte ens i ett par byxor som är en strlk större än det jag brukar ha! Vad fan har HM för stlkar egenntligen??

Jag känner mig super stressad redan över vikten fasst det inte ens gått 2 veckor!!

Vi får börja med barnvagns promenader så fort vi kan!! Kramisar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: