miss irritated..

Min dag som skulle bli så bra. alltså den va ju kanon. men hon va ju där igen. hon ja pratat om förut. de ringde igår å frågade om vi ville hälsa på dem på båten. vi sa ja. till johan berätta morbrorn sen att hon skulle komma men att hon skulle åka hem på förmiddagen. så vi drog ut på den och åkte in dit förrän efter 12. så att hon inte skulle vara där..

vi ringer då vi är på väg in vid djurgårn. stod i kö... johan säger, hon är kvar. såklart hon är.. *morr* kommer till båten å där sitter hon i sin bh.. ja men va bra. hon tar på sig iaf sen. de skulle luncha.. ville vi ha med fråga dem. ja sa nej. min aptit va inte så stor. satt med mina vattenmeloner. som tur va så satte sig johan så långt bort han bara kunde från henne. men det slutade då med att ja fick sitta bredvid henne. men faktiskt, hellre det. än att ha henne hängandes på johan å min son.

hennes mamma ska alltid ge henne theo. slår aldrig fel. så hon tog theo. theo vart sur :D duktig pojke :D det blev mat å hon skulle mata honom. asså hur fan bar hon sig åt? han åt iaf inte upp allt. å han va hysterisk. bra ursäkt till att man kan ta tillbaka honom. annars får man ju inte tillbaka sin son..  ja mata honom lite med desserten och sen så skickade jag ner honom med johan i hytten för å sova. så slapp ja tänka på det någe mer. men hon skulle ju ner i båten då dem skulle sova? whyyyy? johan satt sen med theo hela tiden. för han ville inte vara hos nån annan..

tror du barn känner då de inte ska vara hos nån? som mamma inte gillar menar ja :P

marianne kom å vi satt å prata om våra barn å hon som inte satt bredvid mig längre - hon satt vid johan ( inte chockad ) försökte hänga med i vårt samtal. alltså vi satt inte ens å prata med henne. vi va ganska så många på båten å hon hoar på andra sidan å fråga om det vi sa?

det finns inget som den människan inte kan säga som ja retar mig på. ja stör mej så mkt på henne, så hon kan ge mej en miljon å ja skulle fortfarande hata henne lika mkt. om inte mer. för säkert mutar hon bara mej då för att ja ska sticka nånstans å lämna min man kvar med henne *Asg* jäkla bitch..

nej som ja skrev i andra bloggen. önskar att ja kunde trolla bort henne. slapp se henne å prata med henne. slippa höra hennes röst, vara trevlig mot henne. om ja säger någe så blir det ju jag som får all skit. ja menar det är ju jag som har problemet???????????????? usch. det är synd att det inte är en vän till en vän lr nått sånt. så man kunde slippa se henne. men nu ska ju hon tillhöra "familjen" så det går ju inte..

usch kände bara att ja behövde skriva av mej. ville skriva någe på andra bloggen, men man vet inte om nån i deras familj lr hon läser. så det vågar ja inte. tänkte bara skriva lite, men så kände ja att ja behövde skriva av mej mer. så då blev det här inne :P så nu har ja gjort det .........

ahhhh nu kan ja sova :P

Mina fina kommentarer
Postat av: Willes mamma

Stor kram för dig gumman! Du är stark. Tidsnog händer det och du får släppa ut allting, vänta och se.

kramkram

2009-07-19 @ 09:30:39
Postat av: L

Fan vad drygt att behöva dras med henne när ni hade sett fram emot en mysig dag. Skönt att theo skötte sig;-) Hoppas ni haft en bra helg. kramis


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: