Pladder..

Har velat uppdatera här inne nu, men det känns lite jobbigt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vad som känns ok med å skriva. Jag mår bra rent allmänt, så ja kan ju inte klaga. Theo mår bra. Johan mår bra. alla mår bra.

Får se om vi kommer iväg på den där resan. ja blir galen! johan ska försöka ringa sin polare nu. de har hund å ludde har varit där förut. så han är van vid dem å deras hund. Det vore toppen. Johans föräldrar kunde ju inte ställa upp. morr. ja tänker inte gå in på dem. orkar bara inte..

min pappa har inte hört av sig sen dopet. är ju inget ovanligt direkt. är inte chockad. sms a honom igår å fråga om han skulle komma å hälsa på theo. fortfarande inge svar. vet inte om han har semester eller nått sånt. han går ju aldrig att få tag i å han ringer ju aldrig själv. trodde bara att han inte ville missa å se honom växa upp..

på bebisfronten står det still. de där ägglossningstesten ger ju inte utslag. undrar om det blir som sist. för sist så gjorde dem inte det heller. inte under nån av mina två graviditeter.. känns ju bara trist. vi vill ju ha en liten bebis nu. å den här eviga jävla väntan på äl. det är jävligt drygt.


hittat tre st vagnar som vi ska åka å kolla på imorrn. dem är helt olika å kostar väldigt olika med.. hittade bara bild på två. men ja har för mej att vi provade den blåa redan sist. å då hittade vi en liknande den som va bättre. kostade lite mer dock.. men sen har vi den gröna mumsingen.. å den ska vara lättast på marknaden å fälla ihop. sufletten verkar gå långt ner å det finns stöd för hans ben å han kan även ligga i den. Men den kostar 3 gånger så mkt.. vi får se imorrn!

Mina fina kommentarer
Postat av: L

Kul med en lite lättare vagn.Hoppas ni hittar en ni blir nöjda med.

Håller tummarna för att ni ska lyckas hitta hundvakt!

Förstår att ni vill komma iväg.



Kramis

Postat av: emma - mamma till meja

Tråkigt att dom inte kan ställa upp och passa hunden...



Min kompis i Borlänge fick bebis igår, såååå liten och söt. Orättvist helt klart!



Kram

2009-07-16 @ 19:44:14
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: