Längtar..

Vi har ju bestämt oss för att det blir en liten till nu i sommar om allt går som planerat. Har suttit å kollat på barnmorskorna och förlossning och nu går riskförlossning med. Herregud. Kan inte vänta tills lillen är här. Bara störtbölar så fort de små kommer ut. Å se hur glada föräldrarna blir. Myys! Nästa gång blir det dessutom med kejsarsnitt. Något som både känns skönt och obehagligt. Kommer väl att hanskas bättre med tanken när tiden är inne. Men nu är det långt kvar. Har ju typ ett år på mig *s* (om inte längre - beroende på hur lång tid det tar)...

Nej va mysig med en liten till. Å se hur reaktionen blir på Theo. När han får en lillebror. För ja tror fasen det blir en kille till. Är ju bara killar i Johans släkt :P (även om en  liten tjej är såååå välkommen!)

Mina fina kommentarer
Postat av: Therese och Henry

Ha ha, känner igen det där! Kollade på norska barnmorskorna igår, fyy vad jag lipade när bebisarna föddes... fånig man är egentligen men samtidigt så vet man ju precis hur det känns så är nog därför man är så fånig... =)

Postat av: sara

ååå vad mysigt med en till =) Jag och Fredrik planerar en liten trollunge snart också. Dock måste vi ju hitta någonstans att bo först...och självklart måste jag gå färdigt min utbildning först, men sen blir det kids =)

2009-06-11 @ 12:36:08
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: Therese och Henry

Aaaaaah!!! Tog ett test nyss, jag är gravid!!! Shit, det trodde jag inte!! =) Har inte sagt det till någon än, förutom maken då, och kommer nog inte göra det heller på ett litet tag, är ju lite nojjig att det ska hända något om jag berättar för många... konstig jag vet... ville att du skulle veta, men håll det gärna hemligt ett tag, säger till när fler får veta!! =)



Är så glad just nu, och samtidigt lite rädd, vill inte att något ska hända liten i magen...



Kramar!!

2009-06-11 @ 16:39:04
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: L

Åhh så mysigt!! Jag längtar tills denna kommer ut men jag ser redan framför mig flera små bebisar med johans hamster kinder :-D Hoppas han blir lika bra pappa som jag tror, då skulle jag inte tvivla en sekund på att gå igenom det jag går igenom dom här veckorna. Kramis

2009-06-11 @ 19:25:35
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Willes mamma

Spännande!!! Är det säkert att det blir snitt eller får du välja själv? kan dock rekommendera planerat snitt, blev väldigt bra omhändertagen på SÖS. kram

2009-06-11 @ 20:35:00

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: