Shopping igen..

ja det blev lite kläder på polarn å pyret i barkaby. dem har ju utförsälning på hel ma affären. ta tre plagg betala för två. så ja köpte mer saker till theo. å så ett par brallor å en tröja till mej.. köpte för att byxorna kosta 75 kr å tröjan 95. för å komma från pop så är det ju inte alls dyrt..  inte alls.

köper mammakläder INFÖR kommande graviditet. OM ja redan va gravid så hade ja skvallrat till dig Lillermor ;) hahhah! jag lovar. så inget på g än.. plus att mammakläder är ju förbannat skönt att ha på sig. myyys! :D

Mina fina kommentarer
Postat av: L

haha ja vad dum jag e! En sån hemlighet skulle du ju inte få hålla för dig själv :P

Smart och köpa när du hittar billigt för det är fan inte skoj att slänga ut en massa pengar på mammakläder som man inte kan ha så länge.

Pop jeansen var fan bästa köpet någonsin.



Jag vart så besviken när jag var där att jag inte hitta något så det kommer nog dröja bra länge innan jag tar mig till barkarby igen.


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: