vet inte hur ja ska orka..

Usch det är ju samma problem hela tiden. ja asså när vi träffar den delen av släkten. HON är där. Jag klarar inte av henne. inte alls. Jag får ont i magen. Vet inte om ja skrivit om henne här förut. Men jag har pratat om henne med vänner förut iaf. Känns inte som om jag kommer undan henne.

johans morbror har gift om sig. hennes dotter är då problemet. det började för nått år sen. precis innan jag visste att jag var gravid, vi var på morbrorns frus fest. va en överraskningsfest. kom dit å ja va på bra humör. men så fort ja möttes av henne så blev ja på dåligt. det börja ju med att hon inte prata med mig om inte johan stod bredvid. då ja kom själv så vände hon ryggenm åt mig. eller så slutade hon prata med sina vänner å alla stirra på mig. ehm? sen stod ja bredvid johan å hon prata på med honom. å log falskt åt mig,. man fick dra lott vart man fick sitta nånstans. å ja hamna snett emot johan. gissa vem som hamnade bredvid honom. å klängde på honom å sa. men gud hamna ja bredvid dig. guuuuuuuuud så roligt. *jag spyr* Sen va hon på honom resten av kvällen. å ja blev bara mer å mer illamående. ja försökte vara trevlig å ändå vara uppåt.  frågade henne frågor hela tiden för att ha konversationen uppe. men hon svara kort. hon ville inte prata med mig. till slut stod hon å stirra på johan å hade sig. så ja bad johan om att gå därifrån,.

på kvällen där hade vi väl det största bråket vi haft. bland det enda., skulle ja må dåligt för att hon är en slampa. å han märker inget.. han blev sur. men sen nån dag senare så pratade johan med sin mamma. HON kommentera att subban va på honom å hade sig. Då började johan att reagera. ja kände bara tack gode gud. nån annan som reagera likdant. kändes hur skönt som helst, å ja hade inte ens sagt någe.

sen slapp ja ju träffa henne på ett bra tag. lyckans ost. :D hon kom inte på vårt bröllop. tack gode gud, ja började alltså gråta då ja fick höra att hon inte kom. så illa tycker ja om henne..

sen theo kom så har ja träffat henne föööör mkt. fy fan. först då vi åkte över till hans morbror. då satt hon i johans knä typ.. å gulla med theo. MIN unge,. där sitter hon. å ja va bara tålmodig och glad. ???? va kunde ja göra?

sen på en väns dop så dök hon upp med. hon tillhör ju släkten. så man kan ju inte inte bjuda henne. men då tyckte tom johan att hon va jobbig,. han börjar väl få upp ögonen. hon va som ett plåster. samma sak där. va ja själv så prata hon inte med mig. när johan hade theo så va hon där heeeela tiden. å ja sa inge! som vanligt! blev ledig bredvid johan. å hon va där på tre sekunder. skojjar inte. så va det hela tiden. tills vi gick.

sen va det ju vårt dop. då kom hon. hon sa inte hej till mig. hon va i kyrkan. å så sa hon inte hej då. trevligt. slog mig att hon kanske iaf sagt hej till johan. så ja fråga. å hon hade både sagt hej å hej då.. jävla bitch. vi e ju två som är föräldrar..

å så nu då. då ses vi igen. två ggr på en helg. självfallet kommer hon då vi kommer. såklart. vem ska annars komma.???? så satte vi oss en bit ifrån henne då vi skulle äta. va händer. jo hon sätter sig mitt emot johan å ler å har sig. ska hålla i theo å gulla. å fnissar å kollar på johan. så fort johan va uppe å gick med theo så kom hon dit å skulle gulla. ja spyr igen!! men som tur va så gick hon ju tidigt. så ja kunde njuta av resterande av kvällen..

idag är det samma sak igen. ja kommer dit å hon e inte där. tänkte fy fan va skönt. men hon kom ju ändå. sa inte hej till mig å inte hej då. men till johan så sa hon hej till. å klappa på hans rygg. sen direkt vill hon hålla i theo å ha sig,. va ska ja säga,. nej DU får inte hålla i mitt barn. seriöst skaffa en kille å fixa en unge å låt min man å unge vara i fred. efter att ha låttit henne sitta jätte länge med honom så tar en granne honom. ja gick ut å prata med grannen å hon gav mej tillbaka theo. så ja gick in,. gick upp en våning,. kolla resultatet i tennis. gick ner. å då skulle bitchens mamma hålla i theo. va ska ja säga???? (igen) å hon. ja va gör hon. hon tar theo å går ut till bitchen å ger henne honom.. ??????? va ja än gör så får hon tillbaka honom. ja ville bara böla å gå därifrån. känns som om det gått sååå pass långt.

hon är så falsk mot mig å pratar inte med mej eller nått. inte för ja stör mej på det. men då behöver hon inte prata med mig då johan är med heller. ska visa sig så social å trevlig då.. å så måste ja känna mej falsk då ja måste stå å le å låtsas bry mig om va subban har att säga..

ja hatar att ja alltid måste bjuda henne med. annars blir det hus i helvete. ja hatar allt som har med henne å göra. önskar att ja aldrig såg henne någe mer.. gud så skönt det skulle vara. kan inte göra någe nu alls... OM ja inte vill ha bråk då.. å den stämpeln vill ja inte ha i pannan..

Mina fina kommentarer
Postat av: Annika

Jag VET hur det är!!!!! Varför ska man egentligen itne kunna säga nej? Personen är ju otrevlig! Fan, måste finns nåt sätt man kan anpassa så att det blir bättre?!?!? Det är ju jättejobbigt för dig! Jag tycker det är oroligt orättvist!

2009-06-08 @ 15:17:37
Postat av: L

Åh usch vad jobbigt!! Sånt där är så jävla svårt, att man måste vara trevlig mot någon man inte står ut med för att det kan ställa till det. Fy fan vilken subba. Du måste peka ut henne nångång så ska jag fan stirra ut henne!! haha. hatar verkligen såna subbor.

Postat av: Therese och Henry

Fyyy vilken jäkla subba!! grrr nu blev jag riktigt arg för din skull!! Jag hade aldrig i livet velat att hon hade hållt mitt barn, nästa gång så säg nej för sjutton! Är hon så otrevlig och falsk mot dig har hon ingen rätt att hålla ditt barn. Och så otrevligt att inte ens hälsa och tacka för inbjudan vid dopet, så gör man bara inte! Du har ju inte gjort henne något, bara varit trevlig och i alla fall försökt, så känn inte att du är skyldig något när du blir bemött så. Nästa gång hade jag inte bjudit henne alls. Hon får minsann lära sig lite hyfs tycker jag! Hoppas du slipper se henne på länge nu... kram!

2009-06-11 @ 10:44:19
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: