Börja om..

Då var det bara att börja om igen.. får hoppas på att vi får en julklapp i år.. igår kväll mådde jag så jäkla illa igen.. men det svider inget i magen.. som vid magkatarr.. hulka å va super känslig för allt. ja hajjar inte vad det är? skit jobbigt är det iaf. för det kommer å går dom det vill.

i natt så vaknade jag helt dyngsur verkligen blöt. så jag fick byta alla kläder som jag hade på mej.. alla! skulle väl behövt att byta lakan å så. men det orkade jag inte alls. ikväll är det tvättstugan, så då ska ja tvätta upp allt.

mensen är på g. börjat blöda lite lätt. har förjävlig  mensvärk och magen är uppsvälld. är sååå deppig. allvarligt talat. men det är bara å börja om igen. ska in på testlagret och köpa upp mig på tester å så.. eftersom min mens är så förbannad oregelbunden så går det ju inte att förutse när man har äl.. men det är bara å börja om. hoppas på att nån jäkla gång så måste det hända någe..

Mina fina kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ♥Neo♥

men attans då! =( trodde det skulle bli en bebis... =(

hoppas att ni snart plussar! kram kram ^^

Postat av: Therese och Henry

Fy så tråkigt! Hoppas det tar sig nästa gång!

kramar

2009-11-17 @ 20:23:34
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Annelie

Åh vännen!!!

Trodde verkligen du skulle plussa denna gång!! Håller tummarna så knogarna vitnar!!



Styrkekramar i massor

2009-11-18 @ 01:31:57
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: