Där föll droppen..

Jag kan tycka att även om man inte pratar med varandra så kan man ju iaf säga något om min sons första födelsedag. Vi är ju inte ovänner på något sätt. Egentligen räknade jag väl inte med att hon skulle höra av sig. Men man kan ju alltid tro att personen är bättre än vad han/hon är.. Men det vart inte en ynka kommentar. Önskar att jag kunde radera henne som mitt barns gudmor. Göra om det igen. Välja någon annan som faktiskt lever upp till mina kriterier att vara en bra gudmor. Kan väl tillägga att dem inte är höga. Bara att man ska finnas där, i vårt liv. Vara en bra vän. Men någon mer ego får man väl leta efter. Idag, nu på kvällen så raderade jag henne från facebook. Jag känner inte den där människan längre - och vill inte göra det heller..

Mina fina kommentarer
Postat av: Annika

Gumman, jag tänkte faktiskt på det hela dagen, men ville inte fråga. Det är helt sjukt faktiskt. Jag tycker man har en skyldighet, och jag har hört den det läsas upp på andra dop. Usch, va trist. *kramar om*

2009-11-26 @ 10:12:37
Postat av: Helen

Men fyyy vad dåligt. Förstår at du inte vill ha med henne att göra längre och du kan ju alltid fråga prästen om man kan lägga till en "fadder" i efterskott när läget ser ut som det gör :P



Ha en bra dag vännen :D



Kramis

Postat av: Willes mamma

Hoppas hon har iaf jättedålig samvete nu. Borde väl visa lite hänsyn för Theos skull, om hon skiter dig. kramar

2009-11-26 @ 16:06:50

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: