Give me a break

Usch ja har värk i magen. precis som ja hade veckan innan mens. ja har flytningar nu med (ja har inga äl test kvar. men inte fasen kan d va äl nu igen? vet att emma skrev mig och sa att cystor kan visa fel utslag.. hoppas inte det). precis som ja hade veckan innan mens. finnar. dåligt humör, noll tålamod. godissugen.. är det mens på g eller vad. noll graviditetssymtomer. suck! fan kan man inte bara få en break liksom. att det ska vara så svårt att bli gravid denna gång.

när min mens dyker upp så ska ja ringa sös igen. cystan ska bara bort. läkarn skulle ju ha ringt mig men gjorde aldrig det. irri.. men ska ringa honom i nästa vecka igen. klaga lite extra på att han aldrig ringde och be dem ta bort skiten. måste ju vara den som orsakar barnlösheten. hade ju iiiiinte detta problem innan. å det enda som är annorlunda är att ja fått barn och har en cysta. tvivlar på att det är det först nämnda..

BLAJ

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Vännen... Va drygt!! Tycker synd om dej!! Men håller nog med om att det är cystan som gör det svårare denna gång!! Se nu till att få den veck, så prins Theo kan bli storebror!! ;)



Styrkekramar

Postat av: Liw

JObbigt du har det nu gumman:(

Tycker verkligen du ska ringa och säga åt doktorerna på skarpen, nått har ju hänt som påverkar the making så att säga..



Stor kram ( och jag håller tummarna för att det är gravsymptom tills du fått mensen :) )

2009-11-12 @ 23:32:39
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Therese och Henry

Men du är inte gravid då??!! Är ju nästan två veckor sedan ÄL och man kan ju känna lite växtvärk innan BIM... det var det enda jag kände denna gången... Håller iaf tummarna för att det ska visa ett plus snart och ingen mens!!

Kramis

2009-11-14 @ 18:15:30
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: