Hoppas så mkt..

Idag så testade jag mig inför äl. De senaste gångerna har det ju tagit sån lång tid och jag är faktiskt jävulskt trött på att vänta på att vänta. Så jag har inte alls testat med stickorna en längre tid. Jag började nu i fredags - men baaaaara för att jag hade flytningar. Nu när vi legat sjuk å så har vi ju inte haft sex. Då upptäcker man ju flytningar lite lättare. Och det visade sig idag att jag fick utslag. Blev helt chockad för det med. hah. För jag trodde att ja skulle ha äl om ytterligare två veckor. Så min äl kom i tid denna gång. Så min kropp verkar ha kommit i mer balans. Jag mår inte heller illa av äl. Känns väldans skönt! Jag har inte ont heller. Men det behöver ju inte betyda något. Kan ju innebära att ja inte haft äl än. Tycker att tiden har gått väldans snabbt sen jag fick min mens och min energi är uppe i topp. Visst jag är ledsen att det inte blev något sist, kanske inte händer någe nu heller. Men jag kan inte förändra det som varit. Bara Hoppas på att någon gång kommer vi att få plusset vi längtat efter sååå länge! SNÄLLA SNÄLLA, LÅT MIG/OSS FÅ EN TIDIG JULKLAPP!


Mina fina kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Vi hållar alla tummar vi har här hemma!!!!



KRAM

Postat av: Annelie

Håller som vanligt mina tummar (och tår) tills de vitnar!! :)

Hoppas verkligen att ni får er önskan uppfylld med en tidig julklapp!! Hoppas, önskar...



Kramen

2009-11-30 @ 10:18:26
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Helen

Håller både tummar och tår för att det tar den här gången :D.



Ha en bra dag :D

Kramisar

2009-12-01 @ 07:47:54
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: