Illamående..

I tors kväll så blev jag så himlans illamående. Men igår var det väl värst. Kom ut från max och kunde knappt gå till bilen för det kändes som om det jag just åt var på väg upp. Stod och hulka vid bilen i några minuter men inget kom upp. Sen gick det vara över. Hade inget sådant på hela dan. Idag fick jag illamående känsla då jag hjälpte johan i badrummet. Sen vart det bra och höll i sig tills ja käka nu ikväll. Mådde illa igen. Och efter nån minut så va det lugnt igen. Ända tills nyligen då jag tänkte mysa med min alkoholfria glögg. Då kom illamåendet igen. Kommer ju oftats i samband med mat. Så det måste ju bara nån slags magkatarr.....

Efter illamåendet igår tog ja nämligen gravtest imorse och det va negativt.

Mina fina kommentarer
Postat av: Annika

Det låter precis som det greggan har. :( Usch gumman.

2009-11-19 @ 11:45:22

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: