Avtagit

Nu på kvällen så har blödningarna avtagit mer å mer. Har inte alls varit som på eftermiddagen. Så skönt. Jag hoppas att det håller i sig. Jag kände att det rann för en kvart sen, ganska så mkt med - men nu verkar det ha slutat igen. Tror att det bara var tillfälligt. Hoppas iaf.

Jag ringde sjukvårdsupplysningen och jag kunde stanna hemma så länge ja inte blödde lika mkt hela tiden. Alltså att det fortsatte. Å om ja inte blev jätte yr. Visst jag är yr nu och skakis. Men jag känner mig inte svimfärdig iaf. Va blå ett tag om läpparna då vi va ute och handla. Men ju mer blödningarna avtog så kom färgen tillbaka. Så det är skönt.

Ska ta och lägga mig strax. Ska upp tidigt i morgon. Ska bli sååå skoj i morgon! sååå skoj! Ser verkligen fram emot det! Natti natt vänner!

Mina fina kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman..Skönt att det är bättre med dig denna söndag..För mig hade jag det nog 3 dagar..vissa stunder hade man inget sen kom hur mycket som helst..man blir så rädd..men inget som är farligt men man tycker det är obehagligt...Kommer det ut massa klumpar när du går på toan eller? Ha en skön söndag.kram kram

Postat av: Helen

Å vad jag hoppas att cystan följde med blödningen ut, men förstår att du hade det jobbigt under gårdagen, men håller både tummar och tår för att det varit bättre idag :D.



Sv: ja det var rätt mail du skickade på, tack så mycket för att jag får lösenordet :D.



Ha en bra kväll och natt :)



Kramisar

2009-10-04 @ 22:30:30
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: