Inge hopp..

Känner av symptomer som om mensen är på väg. Det svider i magen på mig just nu och så hade jag sist med. Är lite andra detaljer som jag grundar detta på.. så jäkla irriterande. jag vill inte! man blir ju så depp.

jag kollade när ja hade ägglossning. baserar detta på testerna.. tagit det som är starkast. finns tre dagar.. å det va för 1½ vecka sen. Vet att vi pricka det. Men jag antar att det inte fastna bara. Just nu känns bara nästa vecka så himlans långt härifrån.. då vet ja ju. men det är så jobbigt att ladda å ladda. 

man får mensen och så börjar man om igen och väntar på äl. så kommer mensen å då blir man besviken.. å så går man å väntar på äl å så börjas det igen. ja ni hajjar. jäkla berg och dalbana. besviken å väntan. är det d ens vardag ska bestå av? (då syftar ja inte på theo).. men ni hajjar. vill man någe så vill man.. men det tar ju en hel del energi från en..

ah skönt å få detta ur systemet. nästa vecka kommer det att bra loss rejält.. :P

Mina fina kommentarer
Postat av: Hanna

fått nån mens än??



jag trodde det va mens på G när jag blev gravid med neo, känns ju likadant! hehe...



lycka till! kram kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: