Pryder min prins dörr

Kikade ju på en sån här i limegrön. Men det skulle bli nästan 550 kr för att få hem den. Denna betalade jag hela 85 kr. Å ja vart super nöjd.. Visst den är inte super stor. Men den vart perfekt på min prins dörr! Jonas hjälpte mig att sätta upp den så att den blev rak och fin! Så himlans snällt!

 

Köpte även denna som inte har kommit hem än. Ska upp i hallen på den vita väggen där. hoppas den är fin. ska iaf vara skickad så den är nog snart hemma hos mig..


Mina fina kommentarer
Postat av: L

Åh vad fina! Vart har du fått tag på så billiga? Vill också ha!

Postat av: sara

vart har du lyckats hitta så billiga? Har kollat på massa väggord men hittar bara svindyra! Hittade en jag ville ha för 999 kr..helt sjukt!

2009-10-29 @ 18:03:50
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Vilken söt dörrtext :) Har ni kommit något längre på hans rum?



Kramkram

2009-11-01 @ 13:20:39
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: