Usch

Otrevligt inlägg här, lite privat, känsliga läs inte!

Fick ju migrän imorse. Måste väl säga att de är väl som vanligt då. Jag fick nämligen min mens igår! Haft ett evighets brännande och nu kom den. Igår var det knappt någe. Men idag då jag klev upp nu vid lunch så forsade det. Riktigt äckligt. Jag som har så svårt för blod. Hela toan är verkligen full, bindan byter ja stup i kvarten. Bränner i hela höften ut i ryggen. Å så migrän då. Brukade alltid förut få migrän i samband med mens, så nu är den väl tillbaka.

Inte nog med det så undrar ja om det va cystan som nyligen åkte ut då ja va på toa. Vet inte om fler fått missfall förut. Jag var ju i vecka 8-9 så det va en stor klump som kom ut då. Fick samma känsla nu. Va bara så otrevligt. Va en stor klump som kom ut. Läkarn sa ju att den kunde sköljas ut vid mensen. Kanske var det den som åkte nu då? Asså så otrevligt. Fick nästan panik pga känslan.

Inte för att ja ville ha mens, men nu kanske det va bra. OM nu skiten försvann. Sen får man väl se hur jäkla lång tid ja ska vänta på ägglossning nu då. Min mens förut var allt annat än regelbunden. Gissar på att ja kommer att ha samma problem nu. suck. Å när ja väl får den så är det ju inte ens säkert att det funkar på en gång. Att bli gravid dvs.. Fy fan. Blir bara så less faktiskt. Tålamod är inte min starkaste sida...

Mina fina kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Men usch gumman :( Hoppas dte var cystan som försvann nu då så du är av med skiten...



Stor kram!!


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: