Fotobok..

Hade ju en kod som gjorde så att man fick ett fotoalbum gratis! Kanon! Jag tog resan som vi gjorde i somras. Har nämligen en till sen som jag kan använda - går ut i dec. Perfekt, för då får jag ett fotoalbum på Theo's första år. Tyckte att det var jobbigt att välja bilder nu, men då kommer det att bli ett rent helvete. Måste börja snart med det. Ta ut mina favoriter. Så kan man börja lite smått. Underlätta arbetet lite.

 

Har suttit hemma och pysslat annars med mina album. Men mitt klister tog ju slut, å det har ja glömt bort å köpa nytt varje dag. Men jag ska fixa det snart - så att det blir klart nån gång. Helst skulle ja vilja göra sådana här fotoalbum på allt. men fy fan va det skulle kosta. 350 per album (minst)..


Mina fina kommentarer
Postat av: Annika

Jag beställde också en såndär! Så jävla bra, värt verkligen! Fint ditt blev. :)

2009-09-16 @ 12:29:36
Postat av: sara

å vad kul att pyssla med fotobok, det blir ju jättefint! =) Fina bilder också förresten, när ni ala tre sitter i polen ser ju superfin ut!

Postat av: Therese och Henry

Åh så fin! Har inte gjort någon än, men blir nog som du gör på H's första år. Framkallade ju en massa bilder i våras som vi har i album. Men från 7-8 månader har vi nada typ. Så en fotobok blir nog finemang! Vilken tur att du hade två!

2009-09-25 @ 22:09:17
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Helen

Gud så fin fotoboken blev :D. Jag har oxå en sån kod och håller på med den, men precis som du säger så får man lite beslutsånget över vilka kort som ska vara med hahahaa.

Lyckos dig som fick två koder :D

2009-09-26 @ 23:39:41
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: