Jaaaa tack!

Sara tipsade mig igår om att det var rea på ittala glasen! Yey! Dem som jag vill ha dessutom! Jag e ju helt kär i den serien. Just glasen. Har redan rödvinsglasen sen tidigare. Nu vill jag först och främst ha vitvinsglasen. Men det va så löjligt billigt just nu, så jag funderar på å köpa hela skiten! 6 glas av varje. Ska prata med mannen här. Är iaf helt såld.


Mina fina kommentarer
Postat av: sara

Åh jag ska in imorgon och köpa, har inte kunnat sluta tänka på dem, helt sjukt, hehe, men jag vill så gärna ha!

Postat av: Willes mamma

var nånstans? mina har gått sönder. vill ha nya!!! kram

2009-09-05 @ 21:12:30
Postat av: Jennie

ÅÅhh jag med! ÄLSKAR!!! De är helt underbara!! :)

2009-09-23 @ 12:55:27
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: