OMG!

Yey va glad ja är. Provade just mina favvo brallor! Å ja kom i dem! Hahha. Så ja har på mig dem just nu. Känns såååå skönt att veta att det faktiskt händer något med kroppen även fast vågen har stått still sen vi kom hem från BB.. Lovely! Kan ju hoppas att det fortsätter så bara!  :D

Mina fina kommentarer
Postat av: Mindy

Så underbart gumman att du kan ha dina favorit byxor igen..:) Hoppas att du kommer sova gott denna natt..kram kram

Postat av: Annika

Gud va kul Gumman! Grattis! Visste att din kropp skulle reagera snart, den är bara lite "slow"... ;) Skönt att höra att du hittade nåt fint också till dig. You go girl!

2009-09-21 @ 12:58:29
Postat av: L

Åh vad kul!! =) Jag ska snart plocka upp alla kläder som jag plocka ner för någon månad sen i källaren för jag inte kunde ha dom. Hoppas o ber att jag ska komma i några byxor.

HAr verkligen legat efter med att läsa blogga inklusive din tyvärr.Inte haft tid och ork. Men såg att du köpt massa fina kläder till lille theo=)

Och super fint album du gjort!!

Har också sån där kupong som jag ska fixa typ i november lr nåt. Så fina jue.

Stor kram till dig!!

2009-09-21 @ 22:31:55
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: sara

Gud vad härligt! =) Själv har jag fått någon form av återfall och är inte alls lika nyttig längre tyvärr, men jag kommer igen snart. Det har bara blivit så himla mycket slarv nu när jag jobbar som en tok, inga fasta tiden alls!

2009-09-22 @ 11:36:01
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: