igår..

Igår var det ett år sedan johans farmor gick bort. shit ett helt år. det är ju sanslöst länge sen.. Igår gick även mormors pippi bort. Tyckte jag själv var jätte ledsamt. Nästan tre år på pricken efter mormor gått bort. Lite olustigt å sorgligt. Tomt och konstigt. Liksom det är en jäkla fågel. Men det var mormors fågel. Just det. Hon verkade dålig i söndags. Å igår somnade hon in på golvet i sin lilla bur.. Usch fy fan va sorgligt.

Varit lite för mkt mormor dem sista dagarna. I lör rensa vi ju källarn. Finns så mkt mormor grejjer där som jag inte kan kasta. Det går bara inte. Men i lör så kasta vi tex en tavla. Den va ju trasig. Men jag har inte kunnat kasta den förrän nu. tre år senare. Hennes kläder. Dem luktar alltså fortfarande henne? Bilder, brev. sista julkortet hon skicka till mig. ja ni hajjar..

nej nu ska ja syssla med någe mer muntert...

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Kramar på dig <3

Postat av: Annika

Mammas kläder var jag tvungen att kasta direkt... men det tog mig en stund att kasta hennes egenstickade filt... Förstår hur det är! *kramar*

2010-04-21 @ 17:02:52

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: