Klagar....

Vart ska jag börja ?

Kände igår att jag nästan önskade att johans föräldrar inte skulle komma. Jag är ju inte sådär jätte glad på dem just nu. Vilket dem vet.. Dem kommer iaf in och kerstin säger hej. ja säger hej - pysslar med mat.. hon kommer till mig ger mej en kram och blommor. hon som aldrig köpt en blomma till mig. tror inte ens ja fick det då ja fyllde år ? iaf.. ja säger tack å så direkt så pekar hon på min mage och säger: vad är det där då. ja säger en svullen å fet mage, ja har inte gått ner i vikt.. å nej JAG ÄR INTE GRAVID.

Hon tror mig inte ? 

hon står kvar å väntar på att ja ska säga att jag är det å jag fick säga två lr tre gånger, jag är inte det! sen gick hon..  hela tiden kollar hon på mej. hjälpte ju inte då ja drack alkoholfritt till maten först heller. sen tillslut så sa ja högt, lisbeth (johans mormor) kan du skicka mig vinet! kerstin kolla hela tiden då ja tog flaskan, hällde upp å sen drack. först DÅ gav hon upp..

Theo fick påskägg. Duplo lego av mej å johan å även av johans föräldrar - då vi bad om det. wow dem lyssna. sen en så förjävligt ful ryggsäck - bolibompa! å det vart ja sur över. hon ringde nämligen på tors å säger att hon står inne på br å har hittat en rygga. johan säger vi har redan hittat en ryggsäck som han ska ha.. så köp den inte.. å så lyssna hon inte på oss å köpte den iaf.. liksom svårt å ge oss 100 kr lr 25 vad nu skiten än kosta. så kunde vi köpa vår egna ryggsäck som vi ville ha ? å sen en massa skumma kläder. varför inte ge oss presentkort så kan vi köpa det han behöver å det vi vill ha. ja dvs det jag vill ha ;)

Jag har ju sagt till johans föräldrar att kommer ni inte ner bara för oss så kan ni skita i det. å åter igen så kom dem ju ner hit för att johans morbror hade bjudit dem med. så dem tog oss på vägen.. surprise! johans morbrors kalas börjar kl 16.. vårt börja 14..

kl hann bli 16.05 å johans mamma å mormor börja panika. ja sa till johans mormor, men ni behöver ju inte panika dit. hon säger att dem började 16. ja sa, men dem vet ju att ni är här å inte kommer att komma till 16. så då behöver ni ju inte springa härifrån,. ni ska ju dessutom sova där - så ni kommer ju ha gott om tid att umgås med dem.. (visade sig sen att johans mormor ska vara i sthlm hela veckan?). men panik fick dem. å snäll som JAG var så erbjöd jag då johans pappa en till öl :P haha.. så dem va iaf kvar hos till till 17.. sista halvtimmen sa nog kerstin till johnny fem gånger på en kvart att dem skulle åka :D

idag skulle johans föräldrar komma förbi innan dem åkte hem.. så jag vakna imorse och började plocka undan disken å så. baka en sockerkaka för att dem skulle komma. kl 11 ringer dem å säger att dem inte kommer. alltså ja blir så sur.. ja vet att ja inte borde bry mej. lägga energi på andra. men fan alltså.. jäkla skitstövlar!


Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

ja du tjejen, det är inte helt lätt med svärmödrar... Hoppas du fick en glad påsk iaf!

Vad säger Johan om alltihop då?



Kram

Postat av: louise

Har hon varit i farten nu igen suck. Tycker så synd om dig.



Japp precis de byxorna, får se imorgon om de passar, fast jag ska nog behåll dem ändå om de sitter snyggt, då har jag ng att jobba emot när jag ska gå ner i vikt =)

Ohh sommar byxor med, då får man deffinitivt köpa de med som du säger =)

snyggaste byxorna jag sett på länge =)



Jobbet går bara bra och det känns faktiskt skönt att vara tillbaka. Även om jag missar 2 kvällar i veckan och en helg dag =)

Visst saknar man dem där hemma, men jag har ju honom hela dagen =)



Kramis

2010-04-08 @ 20:46:02
URL: http://lusses.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: