Denna Shaun..


Fåret shaun har ju nästan blivit en plåga här hemma nu *S* Visst är det en rolig serie, men hur många ggr får man se det? Theo kollar å kollar. Första han säger då han vaknar och det sista han kämpar med innan han ska sova. Hur trött han än är så ska han kolla på Shaun the sheep..



Han kollar i alla möjliga ställningar. Liggandes,  sittandes & ståendes i soffan, ståendes på golvet. Sittandes på sin bil, hängandes på mamma lr pappa, sittandes i hans fotölj eller på golvet.. Tydligen passar Shaun för alla tillfällen =)



OBS!!!!

Från och med måndagen den 2 aug så kommer lösenordet här inne att ändras. Detta beror på att jag känner att jag behöver ha denna blogga lite mer privat för min egen del. Mina närmsta vänner kommer ju självfallet ha mitt lösenord. Så är det ju. Sen får jag se lite hur jag känner med allt, vilka som kommer att få lösen och inte. Det är inte personligt alls. Utan mer hur jag mår och känner. ♥

Mina fina kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

haha han är ju så sockersöt!!!! här är det förbaskade fåret också mycket populärt, själva serien får min inte att vilja svimma (än) men introt, jesus!!! haha



ang. galan - ja visst ska dte bli kul!!!! vi hade ju så kul.. å nästa år behöver inte jag vara nykter, jiho! men det hoppas jag du kommer vara tvungen att vara!

haha.. personlig inbjudan, det tror jag inte ;P haha. ja, hoppas verkligen man kommer kunna gå! hur är det annars? kramar

å du.. det nya lösenordet.. det får man va? KRAM

Postat av: Lillemor

haha vad gulligt=) vart visas den? vilken kanal??

2010-08-02 @ 11:12:49
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: