Gjort lite nytta!

IT-relaterat
• Kontrollera din dator √
-- Webbläsare √
-- Flash
-- Ordbehandling
-- Adobe Reader
-- Ljud
-- Adobe Connect och e-möten
- Marratech och e-möten
-- UR access
• E-post/webbmejl
• Portalen

- lärt mig hur adobe connect fungerar

Mina fina kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Ja, det är underbart med såna där gamla krutgummor! Man blir så glad och får ju lite hopp för framtiden... ;)



Har förresten lagt ut recpet på pajen på bloggen nu, eller ja, igår kväll! Men hann inte svara dig då för maken väntade otåligt på datorn, haha.



Har inte bakat så mycket sen sista tårtan för tre veckor sen. Jo bullar, men det räknas inte... ska ju göra en till tårta nu i helgen, ska ha klädparty (me&i) på söndag så det är till den jag bakar. ville testa lite saker så då fick jag ju tillfälle att träna! :) Men jag försöker undvika att baka så mycket jag äter ju bara upp det då, funkar ju inte nu med Herbalife... ;)

Till 2-års kalaset har jag inte bestämt mig än, men blir antingen med Rorri på tror jag eller någon traktor, eventuellt figurtårta med traktor. Beror på hur många vi blir! Tänkte försöka mig på att göra macarons då också, har velat testa det läääänge nu!



Har ni något skoj inplanerat i helgen!?



Kramar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: