halsfluss?

hade ont i halsen hela dan igår, men det har ja ju haft hela veckan i stort sett.. så åkte vi på partaj.. va väl inte hemma förrän vid ett i natt - efter att vi hämtat hunden och theo. då kunde ja knappt svälja.. å sen har det trappats upp under natten. nu ser det ut som det brukar göra då ja har halsfluss. helt sjukt men ja har inte haft det på fem år tror ja.. om inte mer... ja känner mig ju dassig å har huvudvärk å har nu blivit snorig med ???  men ja har iaf ingen feber och det är väl alltid någe.. men det är lite skumt. för det får ja alltid då ja har halsfluss.. får mig att tvivla lite..

fick en tid hos läkarn kl 9.45.. så ja ska upp dit med theo då johan ska iväg under dan.. så jäkla typiskt att man ska vara så slut bara.. ska sova med theo sen - garanterat!! nu ska ja klä på mig...


uppdatering: va inge halsfluss. vet inte om ja e glad för det. men det tror ja nog. kände mej orolig inför å käka pencillin så tidigt i graviditeten. det slipper ja ju nu. men ja fick någe medel ja skulle gurgla med.. jippi. ja som hade problem med tandborstningen imorse! aja. det får gå..

skulle behöva sova känner ja,.. typ hela dan. men johan är inte hemma nu. han skulle ju iväg.. tur att theo är lugn och vill titta på shaun the sheep.. mysa lite.. ska väl laga lite lunch åt honom runt 11 snåret.. hoppas på att han vill sova tidigare än vanligt så att ja kan sova med honom.. det vore ju någe.. längtar!

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: