Kalaset..

Jag har ju helt glömt att berätta om hur det gick i lördags. Johan vart ju så förvånad. det kan ja ju säga =) Han hade inte alls räknat med det där. haha! va så bra med. för i sandlådan som ja kallar det har dem gjort om. så det är somen spaljé som sitter runt om så man ser inte bänkarna å så som är där inne. vi hade ju hängt ballonger, men det va inget man tänkte på.. det enda johan såg var mamma, eva håkan å putte som satt på en bänk som dem alltid brukar göra. mamma tog upp filmkameran och filma. vilket inte heller är så ovanligt att hon gör *S*

så kommer han ner då. går först mot eva å håkan. så kollar han till höger å sen tillbaka på min mamma å sen tillbaka till höger som WHAT? då såg han alla och då börja mamma sjunga ja må han leva. å tur va väl det eftersom han hade väl inte hajjat ett skit annars :P

det va varmt å skönt å det va perfekt väder å allt va perfekt ute. MEN sen så kom getingarna. Alla 75 000. Dem var förjävliga. ja kunde inte käka. dem va i bålen ja överallt. så tillslut flyttade vi hem till mamma eftersom det va flera som vägra käka efterrätt där ute. va väl mest dem vid mitt bord - vi drabbades värst.

så ja tog inga bilder utifrån??? för det glömde ja ju. sen satte ja min bror på fotografering inne. vilket va ett stort misstag. något kort tog väl ja iaf.. :P

Mina fina kommentarer
Postat av: Martina

hej gumman!

va kul de lätt hihi:)



sv: de är bra med mig lite små trött och de. men jag vart rädd igår trodde verkligen de värsta först även om jag försökte andas och ta de lugnt. jag var nog lugnare än min gubbe.

men nu mår jag bra.



hur är de sj?¨

kram

Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Härligt att de blev lyckat :D

2010-08-09 @ 11:49:32
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: