lägenhetsvisningarna..

usch va trött ja är idag, känns som om det bara blir värre å värre (tröttheten). Sitter å käkar just nu (hungrig). Sen lunch får ja väl säga. Vi åkte på visningar. fyra st rent utav. en har vi kvar, dem är om 45 min. va inte hungrig då vi åkte så sen när vi va på väg hem så kurra det till i magen. Käkar pesto *chock* =)

Två lägenheter är redan borta. en låg på bottenvåningen å hade ingen balkong.. men lägenheten va ok å den hade ett acceptpris. Men njaa.. ja måste ha balkong, ja känner mig så instängd annars.

den andra låg utgångspriset på nästan två milj. men lägenheten såg ut om skit. verkligen å hade så mkt som behövdes göras. badrummet var väl det enda klara - pga stambytet.. men usch vilken lägenhet.. kosta så mkt för att det var i närheten utav gullmarsplan. men usch. fy. så dem tar vi bort..  ingen lekpark utanför heller..

om 40 min ska vi på en igen.. ska vila här känner ja. såååååååååååååååååååå trött..

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Jaha så ni ska köpa lght? Skoj! hoppas ni hittar något vettigt!! Kramisar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: