lite filmer..

Blivit nån enstaka film under semestern iaf. Hade för mig att ja hade kollat på fler, men kan ju inte komma på vilka dem va.. bra minne..

 

älskade a team. förutom en scenfrekvens som va lite väl överdriven.

bounty hunter va rolig och sevärd

copout va rolig den med =)

karate kid kollar ja på nu :P

clash of the titans - näe kolla inte på den.

green zone gillade ja inte direkt, segt å för mkt krigsgrejjer..

hurt locker va helt ok, även om det va krigszone


Mina fina kommentarer
Postat av: sara

vi kollade på Cop Out när vi var i Berlin. Tyckte den var så himla rolig =) Skrattade som fasiken...

Tack för nya lösen till den här bloggen! =)

Hoppas att det går bra hos tandläkaren.

Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Hej. Ja det stämmer. Men vet du vad jag hört, att man bara kan ha tre dagars feber en gång?! Jag tycker det låter så mysko. För typ varje gång Jolie har haft feber har det vart typ tre dagar så har vi sagt att det är tredagarsfebern...



Hur som så ska väl de prickarna komma när febern är borta eller? Och Jolie är ju snart inne på den 4e dagen med feber (38.4 så den är ju fortfarande "rätt" hög)



Tack för filmtipsen ;) Kram

2010-08-03 @ 22:20:12
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: