Men näää

nu är ja så trött på mitt hår. rent generellt så behöver ja en förändring.. undrar va ja ska göra med det.. hmm... ska kolla runt lite efter inspiration..


Kommer inte färga håret. ska vara brunett - helt å hållet! =)

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Hon (kommer inte på namnet :P) längst ner till vänster är grymt snygg i håret.



Ja vi sitter brevid varandra och leker datanördar ihop, jag halvliggande i hans knä, myyyyssss hahaha



Kramar

Postat av: Jennie

Allt klär en skönhet! :) <3



Ang. kursen så var det 3 år sedan ungefär, minns inte så mkt men det var ganska högt tempo. Har tyvärr sålt boken :(

Det går toppen bra för dig! Hihi

Jag läser en kurs också "digital kommunikation"

Spännande :)



Hoppas du får en härlig fredag!



Kram

2010-08-13 @ 08:07:12
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: