Tandläkarn..

ja men då ska man till tandläkarn igen.. *buuuuuuuhu* asså ja vill inte dit! det ska ju gå smärtfritt idag, men man vet aldrig med henne. seriöst. hon är hur snäll som helst och ja vill inte gå till nån annan pga min tandläkarskräck. Men jag orkar inte springa dit hela tiden för att hon ska ha ett provisorium. Liksom laga tandfan på en gång och så är det bra sen! förstår inte varför hon ska hålla på som hon gör. hon gör likadant med mamma. hennes man som även jobbar där, ja han lagar å sen är det klart. så varför gör inte hon det? tycker det är sjukt skumt!

just nu har vi ju hållit på med någe slags, jaaaa va ska ja kalla skiten. det är något som förs in i roten, som en pigg, ett inplantat heter det. som ska hjälpa till att stabilisera upp tanden.. är ju så att då ja va väldigt liten så tog dem bort en tand från mig. ja hajjar fortfarande inte varför dem inte laga den. blir sur bara ja tänker på det. dem drog iaf ut den och nu är det ju som ett hål där på sidan. dvs tanden som kommer bakom har ingen tand att luta sig på. sen tuggar ja så hårt så den börjar flytta på sig. så ja måste ha det här inplantatet för att hålla tanden på plats.

nej nu måste ja sätta fart för ja ska vara där kl 12. ska ta mig dit å hunden ska ju ut innan dess. så det är lika bra att vara ute i god tid nu. hör av mig sen hur det gick...

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: