Till mig..

Till mig själv har jag beställt en bok från england. Den är alltså 300 kr billigare än cdon! Helt sjukt! Dem som hade ungerfär samma pris och som var i sverige va adlibris. Men dem var såklart slutsålda. Mailade dem och frågade när dem skulle få in nytt - det kunde dem såklart inte säga - inte fått någe besked från förlag. Så då slog ja till. Inte nog med att den är 300 kr billigare. Den har oxå kortare leveranstid än cdon?  på cdon stod det upp till 15 dar. 10-15 dar. någe sånt. medans här är det 4-10 dar. så det är ju smidigt.

 

Har även skrivit in mig på gotlands studentkår *S* Så nu har ja studentrabatt på gotland. hahahahha! Lite roligt tycker ja allt =) Så då var det viktigaste avklarat. Nu ska ja sätta mig å läsa lite kursinfo och sånt viktigt. tur att jag har tors och fre denna vecka iaf. sen kommer det ju en ny vecka nästa vecka..


Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: