11 April..

Å fick hem papper idag. Kan inte fatta det. Men den 11 april då smäller det. Det är dagen då jag blir två barns mamma... Gissa om ja vart gråtfärdig då ja läste. Så spännande ju. Vi kommer att få träffa skruttan och Theo blir storebror.. Iiiiii!

Mina fina kommentarer
Postat av: Mamma till Wille oc Callem

Det gäller att börja räkna ner dagarna!!!

Så roligt och spännande :-)

kramkram

2010-12-29 @ 17:54:40
Postat av: Martina

va spännande:)

hoppas allt är bra med er ni verkar ha haft en mysig jul

kram

Postat av: Therese, Henry & Charlie

Gaaaah! Shit vad spännande!! Både läskigt och bra att veta datumet ju :) Men det var ju nästan en hel månad innan MammaBloggGalan, så det var ju toppen! :)



Hoppas allt är bra annars!

Kramar



ps. jag fyller ju den 9 april, så det blir ju lätt för mig att komma ihåg lillans födelsedag sen, hihi

2010-12-29 @ 22:40:47
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: