Fettisdagen.

Fettis-dagen.. Fet-tisdagen....

Mannen kom hem med semla till mig idag. TVÅ stycken faktiskt. En är kvar i kylen. Är bara så jäkla mätt så jag kommer inte att få i mig den. Ville käka den med varm mjölk.. Mums! Slängde i mig den första. Var så satans sugen. Theo märkte den på en gång och ville smaka. Grädde är ju gott =) Så han drog dit hela nyllet *S* Gosen. Hunden var ju snabb han med. Å tog bort den överflödiga grädden. Va en ordentlig tunga över Theo's nylle. Juck. Men Theo sträckte fram nyllet å lät hononm göra det - flera gånger. Sen skratta han. Knas!

 

(ursäkta bilden på mig. va så trött idag så det vart enkla kläder, ofixat hår å ansikte. Världens jäkla skumma min gör jag med.. . )


Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Har oxå gluffsat i mej en semla idag!! Jisses vilket dåligt samvete jag fick efteråt... Uscha... Nej, ska bli ändring på detta till veckan. Ska köpa nutrilett och knapra reductil... Hoppas det ska ge resultat!!

Men är ju faktiskt som du skrev FET-tisdagen, idag!! ;) FÅR man faktiskt gluffsa lite!! Eller hur?! ;)



Kramen

Postat av: Annelie

Måste bara tillägga att du är lika fin som alltid, trotts mysiskläder, ruffsishår och osminkad!!

Ville bara säga det... :) ;)

2010-02-16 @ 22:53:21
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: sara

ååå gud så gott med semla, buhu, får nöja mig med att tänka på hur jäkla gott det är.

Världens bästa bild när Ludde är i farten och sklickar i sig grädden från Theos ansikte =)

2010-02-17 @ 10:54:15
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: Annika

Håller med Annelie! Lika söt som vanligt, sådär ser minsann inge jag ut när jag är osminkad, rufsig och så vidare. S

Haha, FETTIS-dagen är dagen då man ska äta semla! På jobbet så gäller det två dagar i rad. Semlor idag med! Kram!

2010-02-17 @ 11:27:34

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: