Försökt..

Försökt att ringa gyn mottagningen idag. Men fick bara "vi kan inte ta emot fler samtal idag, försök i morgon". Så jag får väl försöka då. Är ju februari och jag skulle ju på återbesök nu. Vet bara inte om det var jag som skulle ringa eller om det var dem. Men jag ringer nu, så kan jag få detta överstökat. Undrar om jag kan ta upp frågor om graviditet med. Ska iaf göra ett försök. Så kanske man kan få något råd. Hur man ska göra. Är ju ännu en negativ månad. Ska köpa rosenroten med som Martina tipsade mig om. Se om det har någon påverkan.

Cystan är verkligen det sista jag tänkt på. Gått månader sist. Varit för mkt annat som surrat i huvudet. Lika bra å ta tag i det, så kan man stryka det sen.

Är bara jävulskt depp just nu..

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillen

åh gumman vad tråkigt. Hoppas du får tid hos gyn snart så du slipper gå och undra om det. Vi börjar väll bli friska här. Imorrn ska rebecca till skolan, emmie har inte spytt på ett bra tag och jag spydde bara natten till söndag om jag minns rätt. Djävluskt trött då emmie sover nada som vanligt. Johan har klarat sig från sjukdomen. Jag e så sjukt deppig nu av att ha suttit instägd en evighet känns det som. var ju hos anneli i fredags men det räckte liksom inte. haha. Imorrn skajag och annelie till ikea om inte vädret strular till det eller att någon spyr lr liknande igen. Jag måste komma hemifrån innan jag blir totalt jävla skogstokig. Jusst nu är jag gråtfärdig och bara vill skrika. Men mer om det när vi ses haha. Kramisar

Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Vännen.

Ta upp det - om det oroar dig i själen så kan det iaf få vara skönt att prata om det.

Även om dom kanske inte gör så mycket åt det nu - vad vet jag, men ta upp det vid alla tillfällen du kan. Så vet dom att det bekymrar er.



Jag åt nått "force" kommer inte ihåg vad det hette mer, men kolla på hälsokost.. nått med force - vart gravid på typ två dagar. Haha.

Nu hade det säkerligen inte med det att göra då det gick så fort, men en av mina vänner åt det (hade problem att få barn) och hon vart gravid sen efter ett tag.



Håller alla tummar och tår.

2010-02-03 @ 22:47:00
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Postat av: Annelie

Åh gumman!! Va tråkigt!! Så drygt när man verkligen vill!!

Tycker verkligen du ska fråga och prata med dom om graviditet när du ringer (eller kommer dit)!!

Önskar dej/er all lycka och håller tummar och tår ännu... Tills de vitnar...



Sor varm styrkekram

2010-02-03 @ 23:17:48
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Annika

Vad jobbigt att behöva jaga... :( Säg till om du vill ha nummer till gynarna på Sophiahemmet eller nåt, men dem kostar 320:- per gång!

Krya på dig!

2010-02-04 @ 14:18:03

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: