Försvinn!

Känns så jobbigt då det enda jag vill göra är att gråta. vet inte vad det beror på ? är det tröttheten? Önskar nästan att ja fick ett anfall här. gråta, så att jag fick ut det ur systemet.. Bort med känslan, försvinn!

Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

Men kära vän, gråt. Plocka fram snyftarskivan och gråt. Ibland måte man ju släppa på ventilerna. Sen är det hockey att glo på ;-)



Kramar i massor vännen!

Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

Hej min vackra vän!

lätt inge vidare att du mår så, man får gråta och du aknkse behöver de. Försök varva ner lite.



Va fina saker du köpt:)



Hur är de annars gumman? hur går de med äl och bim?



Kram

2010-02-20 @ 09:15:32
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

Hej!



skumt att du inte får några utslag men du får väll sexa på som vanligt då och chansa! Du kankse är för stressad över de?!



SV: mitt har jag inte testat ska göra de imorgon:) spännade hela jag rysser men än ingen mens och ingen menssmärta som jag brukar ha satt hih!



va ska ni hitta på ikväll? känner du att du mår bättre?

kram

2010-02-20 @ 16:28:00
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: