$hopping

Jag var och shoppade en snabbis i tis. När jag var med Hanna i söndags så hittade jag en hel del som jag ville ha. Då jag fick i presentkort av Annika i födelsedagspresent, så använde jag dem pengarna. Lyckades övertala johan att vi skulle åka dit å handla på ica.. så kunde ja springa in i affären på en gång :P Smidigt.. Va så slut då ja kom hem, men det var det värt ;) Nu hoppas ja att jag kan bli frisk nån gång så att jag kan börja använda dem med..

Blusaktig. Fanns i svart med - vill ha den oxå. Passar perfekt till jeans, shorts, kjol..

Härliga t shirts som de kallar sig.. Oversize. Gömmer magen perfekt *s* Enkelt å snyggt med ett par strumpbyxor eller leggins - det ja gillar bäst..


Mina fina kommentarer
Postat av: sara

Ja visst är koftan söt, vill såg gärna klicka hem den, har megabrist på koftor. Ska snoka runt på nätet och se om jag kan hitta någon rabattkod, hihi, man är så bortskämt med att man alltid kan handla med rabatt på Ellos. Fina grejer du har shoppat, ääälskar de randiga tröjorna! Den svart/vita är himla lik en som jag har, kommer de från VILA? Eller ONLY kanske min var ifrån...aja, snygga var de iallafall =)

Skönt att fingrarna är back to normal!

Postat av: emma - mamma till meja

Vart är tröjorna från, så fina? Hur mår du idag?

Meja hälsar att hon saknar Theobus, vi får försöka få till en dejt snart igen :)



Kramkram



2010-02-13 @ 09:59:04
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Therese och Henry

Åh va fint du shoppat! Ibland måste man unna sig lite =) Vad är det för affär du handlat i? Lär väl inte finnas här på "landet" ändå... =( Det är det träligaste med att bo som man gör...

Hoppas du mår bättre!!

Kramar

2010-02-13 @ 12:57:40
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Jennie

Super snyggt! >Vill också ha randigt, är det Gina T?



Du kommer bli en puma i vår ;-)



Kram

2010-02-14 @ 08:18:12
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/
Postat av: Malin

Ååh sånna tröjor är jag också sugen på att köpa! Tycker det är skitsnyggt ihop med leggings!

2010-02-14 @ 20:32:41
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: