Överraskning..

Johans mormor ringde i förra veckan och sa att hon saknade Theo så mkt. Hon är ju så himlans go. Så på kvällen så satte jag mig och gjorde ett album till henne. Döpte albumet till boken om oss. Så är det en massa bilder på henne och Theo i det. Hon fick den igår och vart super glad. Kul då man kan överraska någon sådär =)

 

Nu till gnället: Gäller ju svärmor igen - såklart. Hon har ju sett alla dessa album som jag gjort via fuji. Jag gjorde ett på Theo´s dop och skickade hem till dem. Sen fick vi ju albumet. Dem öppnade ju och kikade och tyckte det var kanon fint. Även de andra som jag gjort tidigare. Så dem slänger ut sig varenda gång att "det här är ju något som Nina måste/borde syssla med". Försökte förklara för dem att vilken  dum idiot som helst skulle ju fatta skiten. Är ju inte så att jag gjort allt? Jag har bara mallar att följa, kan ju tom sätta bilderna på auto - så läggs dem ut själv. Det enda jag väl behöver göra är att skriva till bilderna. Men dem hajjar inte det. Det går liksom inte in i huvudet på dem. Idag hände då samma sak då dem hade sett albmumet som jag skickade till johans mormor. Suck. Att det ska vara sånt issue för dem att jag inte har något jobb? För det verkar det ju vara. Ska alltid känna nån slags press från dem. Just för att jag inte vet vad jag vill göra heller. Men dem tror att bara för att ja gillar att fota min son, ja då ska ja pyssla med det. Jag är ju inte ens bra??! Jag har bara en bra kamera. Vet att förr eller senare så kommer jag få ett utbrott. Liksom vem fan skulle se det som en merit att visa upp mina fotoalbum. Det är ju ett skämt. Blir bara less då man får höra det 1000 ggr. Å även Johan då i telefonen - så att han tom såg besvärad ut. Fick fråga honom vad det va. Så sa han "det vanliga tjafset om dig"... LOVELY! Hon kanske menar väl och tror att hon muntrar upp. Men det gör hon ju inte. Hon lyssnar inte, hon är tjatig. Dem stänger till dövörat. Totalt.


Mina fina kommentarer
Postat av: Linda, Stolt Mamma till två Busfrön

Nu blir jag arg!!!

Johan får ju för fasiken säga till sin alldeles för dryga mamma att nu räcker det. Ni lever ert liv och gör det så gott ni kan. Hon har inte med det att göra och kan behålla sina åsikter för sig själv.



Jag tycker att du är stark, enormt stark för jag hade fått utbrott för länge sen och helt ärligt hur står ni ut???



Jag hoppas att ni en gång för alla kan förklara att det är ni som är gifta med varandra och inte med henne.

Stå på dig gumman, du är hur bra som helst!!!

Postat av: Lillemor

Suck hatar sånt där! Åh vad jag hatar det. Vet precis hur det känns. Nu med hus köpet som vi drömmer om att kunna göra lägger sig svärföräldrarna i. Och försöker övertala oss om att inte göra det. Vet ni vilka extra kostnader det innebär, mm mm. Nehe va jag som trodde man köpe ett hus och sen var det gratis att bo där? Ehh hallå klart som fan att man kollar upp allt innan man köper och flyttar men nej dom verkar ta oss som idioter som inte klarar ett dugg.

Lånet och sånt kan vi väll prata om när vi ses nästa vecka?? =D För det måste vi göra! Hoppas du får lite positivt energi från din andra när och kära för det är sånt du ska lyssna på och ta till dig. Skit i dom andra idioterna som inte har ett liv så dom måste klanka ner på dig. Stor kram!

2010-02-13 @ 14:09:14
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: