Piké...

Idag shoppade jag en ROSA piké till min son. Hah. Jag som sa att jag inte vill sätt på min son rosa kläder. MEN jag måste ju medge att en rosa piké kan jag stå ut med.. Har försökt att mannen ska ha en sån med, men jag lyckas inte direkt.. MEN jag måste ändå säga att jag är nöjd över att jag fått min man att ha lila skjortor *s* . Kom iaf hem med pikén. Mannen min undra vem som skulle ha den - för det va ju inte min son.. å så log han =) Han kommer att bli super snygg i den! :D  Visade tröjan för Theo och han tog den, knata ut i hallen - la den i vår låda som står där (för halsdukar, vantar etc..), sen stängde han locket och kom ut igen i hallen. Var det en protest eller? *hahahha* Min älskade unge!! ♥

 

Blev även:


Mina fina kommentarer
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

Hej gumman!



Vilken nsygg tröja, vem har sakt att inte killar kan bära rosa:) Jag tycker själv inte om de där med att tjejer rosa och killar blått för tjejer bär ju ändå blått:) Hoppas han kommer trivas i den...han har väll inte så mycket vall hihi;)



Allt bra annars med dig idag?

kram

Postat av: Willes mamma

Det kommer va så snygg på honom!!! Och vem vet, kanske pappsen också frå en kick och skaffar en rosa pike till slut. Då matchar dina prinsar med varandra ordentligt!!! kram

2010-02-28 @ 08:40:25
Postat av: emma-mamma till meja

Du får het enkelt köpa en till Johan med ;) Theo kommer i alla fall bli superfin i den där :D

2010-02-28 @ 10:34:28
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: