Sluta blogga?

Känner bara att jag har noll ork just nu å blogga. Alls. Så jag funderar på om jag ska lägga ner det här med å blogga. Ja iaf för ett tag. Tänker absolut inte ta bort bloggen. Inte som ja känner nu. Men lägga min energi till annat. Måste ju tycka att det ska vara skoj å blogga med. Kanske bara är så att jag är inne i en svacka nu. Att efter magsjukan här och allt annat med ingen grav å att mensen kom i natt å nu har ja mensvärk oxå på allt det andra. Vet ju att man kan pms a ganska så hårt å tycka saker å ting som man kanske inte tycker annars. Kanske känner ja annorlunda imorrn..?

Kommer iaf gå in på bloggen å kolla på era kommentarer å så. å kanske skriver ja någe här i den privata. Man vill ju inte att alla ska läsa hur man mår etc. Därför ni fått lösen hit - ni fåtal personer som jag är okej med. Ni som lärt känna mig lite mer privat. Så ja kommer att finnas här, på face, på msn på mob.. Men kanske inte lika aktiv. Känner att ja inte hinner med allt längre.. Orken hinner inte med.

Mina fina kommentarer
Postat av: Willes mamma

Jag förstår dig gumman. Och vi hörs ju privat också så bloggen är ju bara en trevlig del av ditt liv. Men finns inte orken eller motivationen där så är det väl bättre att ta det lugnt ett tag. ses imorgon :) kramkram

2010-02-06 @ 18:12:47
Postat av: Lillen

Jag förstår dig helt. Jag känner likadant. Därför jag bloggat så dåligt på sistone. Inget känns speciellt skoj nu. Vi får ses och ha skoj tillsammans istället för att läsa varandras bloggar ett tag framöver istället :D Hur mår du annars med magsjukan o så? Kramis

Postat av: Annelie

Gumman!! Förstår dej absolut!! Du får ta tag i det när du känner orken kommit tillbaka!!

Hoppas ändå vi kan hålla kontakten!! Du har blivit en nära vän till mej, så som jag känner det!! Trotts att vi aldrig träffats, bara pratat här via bloggarna, msn och fb!!

Fast hoppas vi kan tajma in så vi kan träffas nån dag under v.9!!



Ta hand om dej gumz!! Tänker på dej!!



Stor Kram

2010-02-07 @ 00:34:24
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Lillen

åh vad trevligt, då får emmie lite överasskningar. haha. Simblöjor e skoj,har tänkt lite på att åka o bada med henne.ska prata med bvc bara med tanke på hennes hy.=/ läkaren sa ju att hon helst inte skulle bada alls. men då o då tycker jag hon ska få det ändå bara jag smörjer in henne ordentligt efter.

Men i klor kanske är en annan femma? Idag skiner solen, är våren påväg??=) får hoppas. Ska försöka mig på att göra en slottstek idag.haha första gången. får se hur det går.

Vad har ni haft för er? kramis

2010-02-07 @ 14:53:12
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Annika

Du går precis som du känner gumman. Jag finns ju på msn nästan alla dagar, och mobben 24/7. Massa kram!

2010-02-07 @ 15:05:00
Postat av: Therese och Henry

Klart du ska ta ett litet uppehåll om du känner att du inte orkar och hinner med! Man är inte mer än människa och ibland finns helt enkelt inte lusten där... Kommer fortsätta hålla koll på dig ändå såklart!



Hoppas du känner dig bättre och gladare snart!!

Stor kram

2010-02-07 @ 15:29:40
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Jag kände ju också så ett tag, så la jag ner lite - men så kände jag att jag saknade det och vips så satt jag där.

MEN då vard et för att jag ville för att det var kul och för att jag kände för det.

Så tycker absolut du ska ta det lite lugnt och bara chilla, för att sen ta tillbaka det när det -och om det känns bra.

Vi tycker om dig lika mycket för det! BAMSE KRAM

2010-02-07 @ 18:30:27
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Postat av: emma - mamma till meja

Låt det ta den tid det tar. Hoppas du mår bättre idag gumman. Jag är hemma idag och tar hand om min snoriga näsa...



Har förresten glömt att fråga om du fick tag på nån på SÖS? Massa kram så hörs vi säkert senare på msn :)

2010-02-08 @ 09:54:43
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Gumman man har sina stunder när det gäller bloggen..I bland är det skoj och bland orkar man inte med det...Det får bli som det blir..Skoj att prata med dig på smn och sms då och då..Ha en skön dag.kram kram

2010-02-08 @ 11:59:38
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Skönt att det är bättre med dig..Hoppas att du får en skön dag också.Ska du göra något skoj i dag? krma kram

2010-02-08 @ 13:00:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Tror jag missade att svara på en kommentar från dig om veckan. Imorgon ska jag till annelie, sen har jag inte bokat något i veckan. Så bara att hojta till vilken dag du vill. Kramis

2010-02-08 @ 15:30:17
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: sara

Jag hoppas verkligen att du hittar tillbaka till inspirationen och orken att blogga, men tills dess så ska du ju absolut låta det ta den tid det tar, bloggen ska ju inte kännas som ett måste. Men jag måste säga att det är himla kul att läsa, det har ju blivit som en vardagsrutin att kolla din blogg =) Hoppas att du känner dig bättre snart, kram!

2010-02-09 @ 11:06:07
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: