Yey

Idag var vi hemma hos min pappa och hälsade på. Vi ses ju inte allt för ofta.. Så det var trevligt. Fick se nån video från att dem va i thailand och se lite kort. La även in kort på Theo på hans dator. å video. Vi gick å käka ute. Men det jag åt var en flopp. Käkat det tidigare och det var inte alls så äckligt förut.. Men nu badade det i flott. Så jag åt inte alls mkt. Tänker nog inte käka pasta ever again. Johans mos va pulvermos. Sånt tycker ja e så jäkla snålt.. Hur svårt ä det att göra egen ? Men i övrigt så var dem andras mat god.

Fick oxå världens överraskning av min pappa. Min käre man fyller 30 i sommar och jag fyller nästa år - 7 jan - 30 år jag med. Så då hade pappa ursprungligen tänkt att köpa oss en resa till Thailand. Men det vart för dyrt. Speciellt som man får betala fullt pris för Theo dessutom.. Men han sa iaf vad vi skulle få. 10 tusen kronor, var!!!!! Mina öron ramlade av.. Jävlars! jag trodde han skojja med mig. Men han va helt allvarlig. Å johan såg ju ut som ett frågetecken. Blev iaf sjukt glad. Så mkt pengar.. Ja e rik *S* Vi fick iaf plocka ut dem när vi ville. Men vi ska väl prata igenom vad vi ska hitta på med dem. Vi ville ju båda resa då vi fyllde år. Då runt min födelsedag. Men eftersom vi inte vet hur det blir med bebis å sånt, så är det inget vi kan planera just nu.. Får se.. yey!

Mina fina kommentarer
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

Hej gumman!

vilken glad överraskning:) gud va kul för er vilken snäll pappa du har.



haha ja jag får väll skriva till dig på msn när jag gjort testet hahaha;P jag hoppas du också kommer in snart skulle ju va kul att gå tillsammans och kunna prata och så;P



Såg ni melodifestivalen ikväll?



kram

Postat av: Jennie

Hihi vad skoj! Pengar kan man ju alltid stoppa någonstans! hihi En resa är dock inte fel ;-)



Jag hade precis bloggat klar tom dagen när du skrev till mig sist hihi

Stackare med tröjanl, älskar tröjan ska käpa den i svart vitt också.. 99:- är som hittat!

Pröva galltväl på fläcken alt diskmedek lite grann för det är fett i såpbubblor!



Kramar

2010-02-20 @ 23:15:51
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/
Postat av: Willes mamma

Körkort för dig vännen!!!!!

Ses snart över lunch. Kram

2010-02-21 @ 08:23:25
Postat av: Lillemor

Skoj! Inte helt fel. Det får ni kanske klura lite på vad ni ska göra :)

2010-02-21 @ 09:38:48
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: emma-mamma till meja

Vilken bra present :D

2010-02-21 @ 11:12:13
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh vad kul vännen!! Vilka presenter!! Vad snäll han är din pappa!!

Hitta nu på nått RIKTIGT kul och spännande som ni verkligen vill göra!!



Har helgen varit bra??



Kramen

2010-02-21 @ 20:10:55
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Annelie

Ahaa...Ok... Förstår då att det kanske inte känns lika kul!! Hoppas det kan bli ändring nu då!!



Nu ska jag krypa ner i min STORA säng och kolla på Dirty Dancing!!



Natti Natti



Kramen

2010-02-21 @ 23:17:47
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: