Vår mysiga dag..

Vi åkte till andys idag. Kanon roligt faktiskt. Vi började självfallet i bollhavet.

 

Märker att Theo ändå varit där förut. Han är ganska så trygg där nu. Han lägger sig på rygg, rullar runt - utan att få panik. Jäkligt skönt..

 

Bollarna är ju självfallet ett plus *s* Kul att kasta å busa med.

Han fick ju sin första stämpel med =)

 

Sitter och vilar lite..

 

Tvättbjörnen Andy var väldans skoj idag ???? (inte dem andra gångerna)..

 

Han möblerade om inne i en liten hörna. Han lät som fanken då han flyttade omkring på den där kudden. Riktigt roande. Min starka son!

 

Han klunka så enormt mkt vatten sen. Men jag tror att det beror mest på att han fick sugrör. Han älskar glas med sugrör. Tror det blev tre glas *S*


Mamma fick sin chailatte.. Mumma!


Sen käka vi pannkaka till lunch..

 

Shoppade även lite grejjer, en ny tröja - en svart, som ja köpte vit förut (högst upp i inlägget). Även strumpor till mig och Theo. Sen handlade jag en hel del mat. Gick en bra promenad från sickla. Tog tvärbanan sen inne i hammarbysjöstad. Åkte till liljeholmen. Var där en snabbis och sen åkte jag hem. Hämtade hunden, bytte snabbt kläder och sen ut igen. Tog väl iaf minst 45 min promenad.. å sen hem igen. Busa med Theo. Kolla american idol och sen laga jag mat. Vart bus med theo i badet - fingerfärgen som ni ser i inlägget nedanför. Och sen badade vi.. Nu är det OS som gäller för hela slanten..

 

 


 


Sen en massa Grattis till Therese som fick sin Charlie igår. Myspys!!


Mina fina kommentarer
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

Hej gumman!

Förlåt för sent svar men inte blivit av:/



Härliga bilder:D



SV: jo jag har tetsat men de visar så neg som de bara kan göra får väll vänta och se om de händer något eller om de är tanten som är på g hmmm:/

hur går de sj?



kram

Postat av: Malin

Tack! :D



Ni verkar haft mysigt på andys :) Jag önskar att vi hade haft nått liknande lite närmare. Närmsta är i göteborg för oss. Dvs nästan 9 mil bort..tråkigt faktiskt..

2010-02-18 @ 09:04:52
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Helen

Å så roligt det ser ut :O). Önskar vi hade nåt sånt här i närheten :(, får nog lov att åka ner till Sthlm bara för att gå på Andys hahahaaa.



Ha en bra dag :D.



Kramar

2010-02-18 @ 11:47:12
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Till Johanna

Härlig dag ni verkar ha haft.

Skall bli kul när man kan dra iväg med sin lille på lekland sedan.



Ha en bra torsdag

KRam

2010-02-18 @ 12:17:19
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Ha, ja det var ju riktigt märkligt.. att det bara var just dom bilderna också (?)

Jaja.. så kan det vara ..onekligen =P



Allt bra annars med er? Kram

2010-02-18 @ 19:01:06
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: