2006

Håller på att gå igenom lite bilder då jag ska göra ett album på mig och johan är tanken. Är ju en hel del skivor att kolla igenom. Hitta precis dessa från 2006. Blir bara varm och go då ja tänker på min man, min älskade man! Är så jäkla glad att jag har honom. Blir helt pirrig i magen då jag ser honom på dessa kort. Däremot så får ja ont i magen av att kolla på mig själv. Jäklars va smal jag var då. Å ännu smalare skulle jag ju bli året efter. Helt sjukt. Jag var blond och mitt hår såg ut att faktiskt kunna åstakomma en frisyr. Tjockt å fluffigt. Vad har hänt med det. Nej usch va ja vill väga -10 kg igen!

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Måste bara säga att Theo är GRYMT lik sin pappa när man ser dessa bilder!! Herrejisses!! :D

Jätte lika!! ;)



Stor Kram

Postat av: Helen

Vad fina ni är då :O)



Kramisar

2010-01-13 @ 08:42:32
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: sara

Hehe vad gulliga ni är =) Snygg sminkning Nina! Fasiken vad kul att börja fixa album, vill också göra det, men det har helt enkelt inte blivit av, som sagt, det tar ju sin lilla tid...

2010-01-13 @ 11:33:58
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: