Centimetrar

Jag har ju irriterats att ja inte gått ner i vikt som ja vill. står ju still. sen mina portioner, ätande av godis å dåligt med promenader lär ju påverka ett och annat. såklart. kan ju inte tro att allt ska ske automatiskt. Men trevligt om det skulle göra det. haha..

idag fick ja bara nojjan å tog fram måttbandet. ja visste ju vart det var för en gångs skull. så ja mätte. å måttet som ja tog - så att det precis går över naveln - låg på 91 cm. 88 ska man väl ha max som en tjej tror ja.. så ja va väl inte överdrivet glad. men kom ju sen på att i somras så stod det måttet på 103 cm. dvs ja har loosat 12 cm runt midjan sen dess. vilket låter sjukt mkt.. synd att ja inte mätte det andra oxå.. hade varit skoj att se.. 

så 12 cm då man inte gjort ett skit är ju inte fy skam. tänk va som hade hänt om ja hade varit nyttig å rört på mig ok.. undrar dessutom vad mitt midjemått va 2007..?

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillen

Najs! Sa ju att du såg smal ut! Borde kanske också mäta mig och inte bara väga?

Kramis


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: