Fredags...

Hanna

Annika

Emma & Hanna

Jag & Annika

Mjuk kokosmjölksoppa med kycklingfilé, citrongräs, limeblad & koriander

Thaiwok med kyckling, rostade cashewnötter, sockerärtor, chili & vitlök

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Ni ser verkligen ut att ha haft det trevligt!! Uuuud se roligt!!

Detta är du värd söta du!! :D

Hoppas ni hade en trevlig och mysig kväll!!



Kramar i massor

Postat av: emma - mamma till meja

Åh nu blev jag sugen på thaimat igen :D Avskyr bilder på mej själv... Efter bebisen så ska dubbehakan bort...Blää...

2010-01-10 @ 10:39:46
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Helen

Ser ut som att ni hade en jättretrevlig kväll men helt underbar mat :D. Blev så sugen på Thaimat, det är ju såååå gott :D.



Hoppas du får en bra dag idag när du är hos din extramormor :D.



Kramisar

2010-01-10 @ 12:23:36
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Annika

Kan inte jag få bilden på mig? Den var coool. :)

2010-01-11 @ 08:43:35

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: