Itu...

Jag går snart itu. så det känns. känner mig så halv i hjärtat. Svårt att förklara. Detta är den 9e månaden som vi försöker att bli gravida. 9e månaden. Det innebär att OM vi hade lyckats på första försöker så kunde vi fått en bebis nästa månad. Är ju sjukt om man tänker så. Men så är ju inte fallet. Känns som om jag inte orkar prata om grav längre. Jag älskar min man och min son för allt i världen och skulle det inte hända någe nu så har jag dem - vilket betyder allt. Jag känner mig så nära bristningsgränsen som jag kan komma nu. Rent psykiskt. Att ha sex är nästan inte roligt längre. Jag älskar min man och jag älskar att vara med honom. Men när det blir som någe maniskt. Att vi måste så blir det ju inte lika skoj. Men får man utslag så vad ska man göra? Vill jag bli gravid då är det ju sängen nästa. Jag kan ju inte skita i det då. Om jag inte känner för det. När ska det bli vår tur? Kommer vi att få en pojke lr flicka? Va ska h*n heta? Theo ska få bli storebror.. NÄR?

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillen

Oj visste bara att rosenrot var bra för att bli pigg men inte att det kunde hjälpa med ägglossning! Det måste du ju köpa. Allt är värt att prova. Er tur kommer snart är jag säker på. Förstår att det är otroligt jobbigt att hålla humöret uppe. Stor kram till dig.

Postat av: sara

Usch det låter inte alls kul...men vet du vad jag tror, och ta inte alls det här på fel sätt nu, men jag tror att ni försöker för mycket. Det är oftast när man slutar försöka eller inte tänker på det alls som man blir gravid, kroppen känner av den där stressen och pressen du känner på dig själv. Se bara exemplet på alla som försöker och försöker men till slut adopterar, och sedan när de väl har gjort det- ja då helt plötsligt blir de gravida. Precis så var det för Fredriks mamma, de försökte i all evighet, så hon adopterade till slut, och inom ett år efter det så blev hon gravid, och sedan fick ett till barn igen. Men det är klart att det är svårt att inte tänka på det när man vill det sååå mycket, man tycker ju att det ska funka när man har sex och det är så barnen blir till liksom. Hur har det gått med cystan? Den kan inte vara orsaken? Jag hoppas verkligen att du blir gravid snart, så att Theo får ett litet syskon. Kram på dig Nina!

2010-01-26 @ 10:38:31
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas att ni får till det snart! Jag vet hur det är att vänta..när vi försökte med Tindra så tog det över ett år :(

2010-01-26 @ 14:10:32
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Willes mamma

Ja köp det så får du verkligen vänta på att mensen kommer. Och bli besviken då den aldrig kommer. Då blir du gladast i världen då du upptäcker att du är gravid!!!! Denna gång har det tagit sig sak du se!

kramkram

2010-01-26 @ 22:13:44
Postat av: Helen

Håller verkligen tummarna för att det tar sig snart åt er.

Kramis

2010-01-27 @ 12:42:17
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: N I L M A

håller verkligen tummarna för att det ska hända något nu!

2010-01-27 @ 14:51:48
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: emma - mamma till meja

Usch men gumman att det ska kännas så hopplöst :( Du vet att vi håller alla tummar här hemma för att det ska bli bebis NU!!!!!!



Kramkramkram

2010-01-27 @ 20:04:02
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: