No baby..

Nej det är ingen bebis på g här. inte denna månad heller. va i h vete? ja vet ju att vi pricka så hårt. nu har vi ju gjort det i x antal månader. prickat.. men inget händer. så jäkla drygt. har inte fått mensen än. då den är beräknat närmre helgen. kanske tom på min födelsedag.. men flytningarna har ju kommit i tid, ja är godissugen å allt annat som ja får exakt en vecka innan. kommer ändå att bli ledsen då  mensen kommer. haft huvudvärk med, men inte migrän. ja hoppas ja slipper det i veckan. försökt å undvika choklad här. är så sugen på det. men det utlöser min migrän. så ja försöker att undvika det..

det är så jäkla tjatigt det här och tråkigt. jag vet liksom inte in lr ut längre. man är mer ledsen än glad. jag känner mej inte stressad. det har lagt sig för ett tag sen. det är bara jobbigt. nästa månad då vi försöker om vi lyckas så blir det en oktober bebis. men ja tror inte att vi vill ha en november bebis igen. lr december. usch nej det känns jobbigt. ska månaden spela sån stor roll då man verkligen vill ha bebis????? men det känns så. hur kan man gå från att vilja ha en maj bebis till kanske en oktober bebis.. bara så jäkla drygt..

känner mej just nu som blaj. vill inte fira min födelsedag. ja har noll lust att göra någe egentligen. bara sitta inne å inte göra någe..  fy farao va trist va? lite deppig är ja allt. Får hoppas att ja får en ok födelsedag..

å just det. vet ni va ja fick höra. JOHANS FÖRÄLDRAR KOMMER I HELGEN FÖR Å FIRA MEJ ?????!!!!!!!

*CHOCK*

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Åhh, gumman va drygt!!!



Men jag håller fortfarande mina tummar så himla hårt att de vitnar!!

Hoppas, hoppas verkligen att ni får till det SNART!!!



Tänker på er!!!



STOR STYRKEKRAM

Postat av: emma - mamma till meja

Gumman du måste ringa sös och se om dom kan plocka bort cystan så här kan ni ju inte ha det :( Såklart vill ni ha en november eller decemberbebis igen om det är så det blir??



Tror det blir toppenmysigt på fredag i alla fall :D och jag är imponerad över att Johans föräldrar kommer ner till er i helgen???? Skumt ;)



Kramkram

2010-01-04 @ 09:55:03
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Annika

Känner igen mig mycket, det är depp här med. :( Men det går väl över som allt annat. Vi ska ha det bra på din födelsedags ska du se!

2010-01-04 @ 10:11:52
Postat av: Hanna

attans då!! =( jag som höll tummarna sååå hårt! men kanske kanske kanske, så slipper du mensen? skulle varit kul!



vi har oxå börjar försöka lite, men har ju fan ingen mens... dooohoo!

och visst är det lite så att man tänker på vilken månad bebisen kommer. vill helst inte heller ha november eller december barn! men hellre det än inget alls! ^^



massa kramar!

2010-01-04 @ 10:42:03
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Helen

Å vad synd att det inte blev nåt den här månaden heller, höll ju både tummar och tår, nästa månad håller jag "bara" tummarna så får vi se om det hjälper :P.



Har pratat lite med Tommy om vi inte ska ha en till, men han vill inte :(. Säger att han inte vill låta mig genomlida allt det där en gång till, hade ju en jättejobbig graviditet och förlossning så han blev helt avskräckt :(, spelar ingen roll att jag säger att jag glömt hur jobbigt det faktiskt var. Så jag får väl lov att vara "nöjd" med dom tre jag redan har, och dom är ju helt underbara så det är ok, men hade GÄRNA velat ha en liten kille oxå :P, men men ....



Ha en bra dag och GRATTIS i förskott :D



Kramisar

2010-01-04 @ 12:15:24
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Lillen

Uscha gud vad tråkigt. Du kanske borde prata med läkaren om den där "cystan" ändå?? Har du gjort det? Förstår hur du känner dig men fasiken klart du ska fira, inte blir du gladare av att inte göra det. Du kanske till o med kan koppla bort det tråkiga en stund? MMassa kramar

2010-01-04 @ 12:38:28
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!

Åh jag hoppas hoppas så hårt att du får ett plus nu!!! Hur länge har du väntat på plusset?

Kram

2010-01-04 @ 17:43:49
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Willes mamma

Det ska gå hela vägen snart ska du se. Och denna månad är inte förlorad ännu. På fredag ska vi fira dig iaf ordentligt!!! Har du några önskemål om present??? kramkram

2010-01-04 @ 20:33:05
Postat av: N I L M A

Guud vad tråkigt att det inte händer något! Jag förstår verkligen din frustration vännen. Du får tänka positivt för snart kommer det säkert hända något! :)



Många kramar

2010-01-05 @ 20:10:47
URL: http://nilma.myshowroom.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: